Jumaat, 4 Mac 2011

MAJLIS SUAIKENAL WARGA PERMATA MEMPAGA SESI 2011


Tanggal 19 Februari 2011, PAPN Mempaga telah mengadakan Majlis Suaikenal Warga PAPN Mempaga bagi sesi 2011. Majlis bermula seawal jam 8.00 pagi dan berakhir pada jam 11 pagi.
Majlis ini diadakan untuk mengeratkan lagi silaturrahim diantara warga Pendidik, Ibubapa yang lama dan baru serta semua anak-anak PERMATA. Majlis telah diadakan di ruang depan PAPN.

Setiap keluarga dikehendaki membuat pembentangan mengenai keluarga masing-masing di hadapan semua ibubapa yang lain. Selain itu mereka juga dikehendaki menghasilkan frame gambar keluarga mengikut kreativiti mereka dengan menggunakan bahan yang terbuang.

Program ini sangat bagus kerana ia dapat menunjukkan bakat ibubapa dan meningkatkan keyakinan diri mereka untuk bercakap di khalayak ramai. Walaupan ada yang menggeletar untuk bercakap tetapi mereka masih mencuba untuk membuat pembentangan sebaik mungkin. Syabas diucapkan kerana semua keluarga dapat membuat pembentangan dengan baik sekali.
Selepas aktiviti pembentangan selesai, acara jamuan makan diteruskan. Sambutan hari lahir kanak-kanak turut diadakan bagi yang lahir pada bulan Februari. Kek juga telah disumbangkan oleh Keluarga Rizzuan. Sungguh comel kek Ben 10, hasil air tangan ibunya sendiri tu.. mmm sedapnya.. Kanak-kanak PERMATA juga dapat hadiah jam tangan dari keluarga Rizzuan. Terima kasih.


Selepas acara memotong kek, adalah acara yang paling ditunggu-tunggu iaitu makan....
Selesai jamuan, semua ibubapa bekerjasama mengemas, wah bagusnya... selepas itu, balik... yea....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan