Selasa, 9 Julai 2013

Gotong Royong Perdana PIBP PAPN Mempaga

Salam 1 Malaysia.

Program yang telah dijalankan pada bulan Februari ialah Gotong Royong Perdana PIBP PAPN Mempaga. Di dalam mesyuarat bulanan yang telah diadakan pada awal bulan Februari, semua ahli telah bersetuju untuk menetapkan beberapa tugas dan pembahagian tugas kepada semua ibubapa serta barang-barang yang eprlu dibawa.

Program gotong royong telah dijalankan pada 23 Februari 2013 bersamaan hari Sabtu. Program bermula seawal jam 8.00 pagi. Program ini amat mendukacitakan pihak PAPN kerana hanya 10 keluarga yang hadir. Oleh itu pembahagian tugas perlu dibincangkan semula bagi melicinkan perjalanan program gotong royong. Tetapi di sini, pihak PAPN amat berbangga dan berterima kasih kepada semua ibubapa yang hadir bersama anak-anak pada hari tersebut kerana dapat bekerjasama menjalankan program dengan jayanya walaupun dalam bilangan yang kecil.

Antara tugas yang dilakukan ialah meracun rumput di kawasan belakan PAPN, mencuci katil, kerusi, meja, barang-barang permainan serta mencuci bangunan PAPN. Program gotong royong selesai pada jam 11.30 tengahari dan diakhiri dengan jamuan makan.. The end..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan